WC#2


Отже ми присутні другому етапі  WC - грандіозної події цієї  зими. Машини вже вишикувались на старт і чекають на зелене світло. Тепле повітря від розігрітих машин здіймається у повітря створюючи міражі над місцем старту. Натовпи уболівальників, фотографів та журналістів з нетерпінням чекають на старт. 
І отже гудок!! Грунт виривається з-під коліс наче вода у млині!! Три десятка машин рвонуло уперед угору. Однак нумер 35 здається нікуди не поспішає і відпускає своїх суперників уперед.
Мабуть не вистачає потужності на перших хвилинах, а може береже двигун щоб вистачило на усю гонку.  Тож стартовий підйом позаду і можна топити на газ. Після проїзду старту на лівому повороті 35-й намагається обігнати номер 34-и і 24-и, щоб першим виїхати на технічну ділянку спуску. Який ризикований маневр!!! Добре що організатори прибрали у цьому місці каменюку, що була ще учора!! 35-й майже падає, підрізає 34-го та таки пролізає уперед на спуск. Але на підйомі 34-й - здається легко -  проходить 35-го!!  Бо 35-й знов береже двигло. Машини виїжджають на рівнину і 35-й знов прискорюється. Зненадська попереду ЗАВАЛ! 33-й намагався  обійти 29-го, зачепив листя  пішов у занос, та не зміг утриматися у горизонтальному стані, прихопивши з собою 29-го.   На наступній секції з крутими повільними поворотами 35-й знов атакує 34-го, знов ледь не падає але якось обходить і першим виїжджає на "спуск з очами"

. На наступній рівній швидкісній  секції попереду номер 15. На далекому  спуску з крутими поворотами хтось падає і утворюється маленька пробка. 35-й та 15-й обженяють нумер 24-и і вилітають на найшвидшу ділянку. Несподівано стає зрозумілим чому це називається вертольоти.  Бо такий же гул у вушах. На підйомі 15-й пропускає 35-го.

 Шалена гонка набирає обертів! Об’їзд спуску Аллах-акбар лишається екстремальним бо одразу зі спуску гонщики влітають у протилежну стінку.

 У 35-го руль викручується так, що він ледь втримав. Далі болото та короткий підйом з корінням.

 На узбіччі стоїть номер 41-сход. Також нажаль зійшов номер 30.  Попереду у яскравих кольорах майорить номер 1!!  Десь попереду несподівано також номер 32. Стартовий підйом 1-й, 32-й та 35 їдуть неподалік друг від друга.
           Друге коло!! Після підйомів попереду від 35-го залишається 32-й. На  далекому спуску 32 падає і пропускає 35-го уперед. У свою чергу 35-й через те, що занадто гальмував перед 32-м пропускає 24-го.  Зі швидкістю пулі повз 35-го пролітає 18, але зупиняється з технічних причин. Як прикро!! Отже в нас закінчується друге коло і попереду 35-го 24-й та десь, здається дуже близько, 1-й і десь мелькає позаду номер 33.
           Трете коло!   Гонка у самому розпалі!! 35-й переслідує 24. Але на далекому спуску колесо 35-го встромляється у коріння машина падає а він продовжує рух!! Яка прикрість!! Тож 24-й уїжджає, а 33 наближається!! Після вертольотів 35-го знов доженяє 18-й. 

Бо це машина з восьмициліндровим двигуном, а не жалюгідні чотири!! Але чотири циліндра 35-го намагаються трохи повісити за восемью 18-го. Оце так швидкість!! 35 їхав зовсім іншими траєкторіями. Траєкторії 18-го набагато швидше!! И Аллах-акбар не страшний, а швидкий, і болото не таке страшне. Нажаль для 35-го угорку 18-й улітає. Але для 35-го ще є мета у вигляді 24-го номера  і таки 1-го.
         Четверте коло!!

 Пальне закінчується. Але швидше усіх воно закінчилося у номера 24-е, який просто наче зупинився і пропустив 35-го. Але ззаду 35-го накатує 33-й, майже у таких самих фарбах що і 35-й. Нажаль добавити нема чим. Бо увесь час двигун 35-го працював майже на повну потужність. До того ж  знов прикре падіння на далекому спуску. 

ФИНИШ!!!. Це було незабутньо!!! Запекла боротьба, обгони і падіння, бруд з-під колес та антифриз на лобовому склі!!! З нетерпінням  чекаємо на третій етап!!!   








3 коментарі: