І отже гудок!! Грунт виривається з-під коліс наче вода у млині!! Три
десятка машин рвонуло уперед угору. Однак нумер 35 здається нікуди не поспішає
і відпускає своїх суперників уперед.
Мабуть не вистачає потужності на перших хвилинах, а може береже двигун щоб вистачило на усю гонку. Тож стартовий підйом позаду і можна топити на газ. Після проїзду старту на лівому повороті 35-й намагається обігнати номер 34-и і 24-и, щоб першим виїхати на технічну ділянку спуску. Який ризикований маневр!!! Добре що організатори прибрали у цьому місці каменюку, що була ще учора!! 35-й майже падає, підрізає 34-го та таки пролізає уперед на спуск. Але на підйомі 34-й - здається легко - проходить 35-го!! Бо 35-й знов береже двигло. Машини виїжджають на рівнину і 35-й знов прискорюється. Зненадська попереду ЗАВАЛ! 33-й намагався обійти 29-го, зачепив листя пішов у занос, та не зміг утриматися у горизонтальному стані, прихопивши з собою 29-го. На наступній секції з крутими повільними поворотами 35-й знов атакує 34-го, знов ледь не падає але якось обходить і першим виїжджає на "спуск з очами"
Мабуть не вистачає потужності на перших хвилинах, а може береже двигун щоб вистачило на усю гонку. Тож стартовий підйом позаду і можна топити на газ. Після проїзду старту на лівому повороті 35-й намагається обігнати номер 34-и і 24-и, щоб першим виїхати на технічну ділянку спуску. Який ризикований маневр!!! Добре що організатори прибрали у цьому місці каменюку, що була ще учора!! 35-й майже падає, підрізає 34-го та таки пролізає уперед на спуск. Але на підйомі 34-й - здається легко - проходить 35-го!! Бо 35-й знов береже двигло. Машини виїжджають на рівнину і 35-й знов прискорюється. Зненадська попереду ЗАВАЛ! 33-й намагався обійти 29-го, зачепив листя пішов у занос, та не зміг утриматися у горизонтальному стані, прихопивши з собою 29-го. На наступній секції з крутими повільними поворотами 35-й знов атакує 34-го, знов ледь не падає але якось обходить і першим виїжджає на "спуск з очами"
. На наступній рівній швидкісній
секції попереду номер 15. На далекому спуску з крутими поворотами
хтось падає і утворюється маленька пробка. 35-й та 15-й обженяють нумер 24-и і
вилітають на найшвидшу ділянку. Несподівано стає зрозумілим чому це називається
вертольоти. Бо такий же гул у вушах. На підйомі 15-й пропускає 35-го.
Шалена гонка набирає обертів! Об’їзд спуску Аллах-акбар лишається екстремальним
бо одразу зі спуску гонщики влітають у протилежну стінку.
У 35-го руль
викручується так, що він ледь втримав. Далі болото та короткий підйом з корінням.
На узбіччі стоїть номер
41-сход. Також нажаль зійшов номер 30. Попереду у яскравих кольорах
майорить номер 1!! Десь попереду несподівано також номер 32. Стартовий
підйом 1-й, 32-й та 35 їдуть неподалік друг від друга.
Друге коло!! Після підйомів попереду від
35-го залишається 32-й. На далекому спуску 32 падає і пропускає 35-го
уперед. У свою чергу 35-й через те, що занадто гальмував перед 32-м пропускає
24-го. Зі швидкістю пулі повз 35-го пролітає 18, але зупиняється з
технічних причин. Як прикро!! Отже в нас закінчується друге коло і попереду
35-го 24-й та десь, здається дуже близько, 1-й і десь мелькає позаду номер 33.
Трете коло! Гонка у самому розпалі!!
35-й переслідує 24. Але на далекому спуску колесо 35-го встромляється у коріння
машина падає а він продовжує рух!! Яка прикрість!! Тож 24-й уїжджає, а 33
наближається!! Після вертольотів 35-го знов доженяє 18-й.
Бо це машина з
восьмициліндровим двигуном, а не жалюгідні чотири!! Але чотири циліндра 35-го
намагаються трохи повісити за восемью 18-го. Оце так швидкість!! 35 їхав зовсім
іншими траєкторіями. Траєкторії 18-го набагато швидше!! И Аллах-акбар не
страшний, а швидкий, і болото не таке страшне. Нажаль для 35-го угорку 18-й
улітає. Але для 35-го ще є мета у вигляді 24-го номера і таки 1-го.
Четверте коло!!
Пальне закінчується. Але швидше усіх
воно закінчилося у номера 24-е, який просто наче зупинився і пропустив 35-го.
Але ззаду 35-го накатує 33-й, майже у таких самих фарбах що і 35-й. Нажаль добавити
нема чим. Бо увесь час двигун 35-го працював майже на повну потужність. До того
ж знов прикре падіння на далекому спуску.
ФИНИШ!!!.
Це було незабутньо!!! Запекла боротьба, обгони і падіння, бруд з-під колес та
антифриз на лобовому склі!!! З нетерпінням чекаємо на третій етап!!!
Фото Bike in City та Andriy Brygida (#34)))
непогано!
ВідповістиВидалитиОце так пам'ять!
ВідповістиВидалитиНу ти даєш... я аж заплуталась хто кого наздогоняв і хто кого обігнав...) Ну ти хоть вижив? )))
ВідповістиВидалити